zaterdag 6 oktober 2012

Creatieve industrie


Whah.. zoeken naar nieuw werk in deze tijd is niet leuk, maar waar ik ontzettend veel energie van krijg is het volgen van workshops, het ontmoeten van nieuwe mensen, het verkennen van nieuwe omgevingen, netwerken dus en vooral netwerken binnen de creatieve industrie.

Wat kwam ik tegen: een: gave workshop over crowdfunding door Douw & Koren,  ik leerde meer van koude acquisitie via een van de mannen achter Boerenjongens, via Winrecept kwam ik in de Cabarellorofabriek en volgde daar o.a. de trendrede. Ook ontmoette ik leuke personen zoals de beeldend kunstaaar Nathalie Brans (ze heeft een mooi blog en ik ga haar snel voorstellen aan sterrendeskundigeVincent Icke, foto 3), verder ontmoette ik live de dame achter bij Coos! van de site www.meetthecreatives.nl enz... .Hier krijg ik energie van!

Geen opmerkingen: