dinsdag 20 mei 2008

Kaarten tante Thé III


Oma wordt 80! En dan wil ze uit! Samen met haar 24 kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen. Een dagje in oktober. Ze wil misschien naar de Hoge Veluwe. Ik reageer enthousiast op haar plannen. Ik heb al een jaar heimwee naar het beeldenpark van het Kroller Muller Museum. Elke keer neem ik me voor ernaar toe te gaan, maar het is net even te ver.

Uit het kistje met kaarten van Tante Thé, zaten ook twee foto's van dit prachtige beeldenpark. Foto's die zij ooit gemaakt heeft. Ik ben er regelmatig met haar geweest, een perfecte combi tussen natuur en cultuur.


(Jarenlang hield ik een kaartencorrespondentie met tante The. Als we een museum of tentoonstelling bezochten stuurden we elkaar een kaartje. Na haar dood erfde ik mijn gestuurde kaarten weer terug. Ze had ze in één grote doos bewaard. Ook ik had al haar kaarten nog.)

Geen opmerkingen: