zondag 21 april 2013

Werken in netwerken

Zoeken naar nieuw werk, betekent voor mij vooral in beweging komen. Workshops volgen, naar bijeenkomsten gaan, nieuwe dingen uitproberen, nieuwe mensen ontmoeten: kortom netwerken.
Een klein jaar geleden begon ik ik hiermee en al snel merkte ik dat het me energie gaf, en dat de bal dan steeds een beetje verder rolt en soms een onverwachte draai geeft... Ik ben er nog niet helemaal. maar toch. Ik werk, ik leer en beweeg.

Zo resulteerde onlangs deze zoektocht dat ik een pr-opdracht kreeg voor een netwerkeninitiatief: WIN Recept, werken in netwerken. Een eenpitter die ook weer nieuwe wegen bewandelt, nieuwe dingen durft te ontwikkelen. Haar persoonlijke e-boek dat ze hierover schreef is leuk om te lezen. Ik sluit me graag aan bij haar netwerkabonnement. Ik heb er zin in en sta er voor open!



Geen opmerkingen: